harry potter!!!

som ni kanske vet så är jag ett stort fan av Harry Potter!!! jag har läst alla böckerna och sett alla filmerna typ miljontals gånger så jag vet vad jag pratar om. hehe kan en hel del om det ämnet med. kan typ alla filmer utantill. väntar förväntansfullt på den sista filmen: Harry Potter och Dödsrelikerna. jag har börjat att läsa i den sista boken, men vill inte läsa slutet eftersom jag vill se filmens eftersom det känns viktigare. jag tycker att filmerna är mkt bättre än vad böckerna är, men det är ju en smaksak och alla gillar inte harry potter och det får man respektera. men alla får vi tycka vad vi vill inte sant?! nog pratat om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0